Direktlänk till inlägg 29 januari 2016

Fattig men tänderna sitter fast

Av Helen Jonassen - 29 januari 2016 20:49

Efter tre års frånvaro från tandläkaren, så fick mitt dåliga samvete att gå dit häromdagen. Gick hem med ett lyckorus när det visade sig att allt va helt och rent. Så jädrans skönt!  Dock 670 slantar fattigare, men kunde ju blivit myyyycket värre. Phu

Dock undrar jag varför jag ofta drömmer att tänderna bokstavligen rasar ur munnen och jag har hemsk panik! Va tvungen att leta reda på lite drömtydning. Verkar som man inte har kontroll över nån situation

och därav känner sig maktlös. Hmm...vad nu detta kan vara? Fick jag nåt att grubbla på. Rätt gott ändå att gaddarna sitter fast. Va värt pengarna    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen Jonassen - 30 mars 2016 23:31


Dags att packa väskan igen efter en toppenvecka i gamla hemstaden Norrköping. Inte lika kul att packa den nu som när man skulle hit. Dels för att spänning och förväntan är borta men oxå för att det alltid lite mer att packa ner när man ska hem som ge...

Av Helen Jonassen - 19 mars 2016 20:09

Idag kom dagen som vi planerat ett tag men ändå såå jobbig. Min prins, min stora kärlek åkte till Marrocko tidigt i morse. Unnar verkligen honom att träffa sin familj igen efter så lång tid. Bröder, systrar, sin pappa och syskonbarn han ens inte sett...

Av Helen Jonassen - 12 mars 2016 07:18


När jag ändå bjuder på hur sjuk jag är så kan jag nu också ta er tillbaka till i julas. Älskar julen och det var dax att klä granen ( ca en månad före jul ) Fram med den inplastade plastgranen, kulor, glitter och glamour. Är så taggad när jag inte hi...

Av Helen Jonassen - 12 mars 2016 06:22


För några år sen när jag blev sjuk i själ och sinne så fick jag problem med minnet. En av anledningarna till att jag är sjukskriven. Pluggar man och jobbar inom vården så är det nog ganska bra om man har någorlunda koll på minnet. Att glömma någon oc...

Av Helen Jonassen - 11 mars 2016 01:47


På lördag om en vecka åker min prins till Marrocko. Och av ett par anledningar så är ingen returbiljett bokad än. Alltså hur länge han blir borta vet vi inte. En anledning är att han inte varit hemma på 8 år! Inte träffat sin familj på så länge. Han ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards